Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2008 13:31 - Секс-съветите на Cosmo
Автор: amfitrita Категория: Тя и той   
Прочетен: 8801 Коментари: 5 Гласове:
0



Най-любимото ми списание е Cosmopolitan – българският вариант. 
Не, никак не се шегувам - след като прочетох там една статия “7 стъпки да направим краката си красиви” (там нали всичко е в стъпки, начини и други цифри), която започваше с “1) мийте си краката и 2) обезкосмете ги”, вече не мисля, че ще имам друго четиво -
ever
Вярно, че списанието е за тийнейджърки, ама то бива акъл в кофи за блондинки...  Та, въпросът ми беше – това списание е извор на идеи за писане. Заедно с
rozali.com – и там има всякакви стъпки, “10 съвета”, “Перфектните 5 неща” и т.н. бози.

image
Това, което ме потресе този път, е изречение, част от статията “
13-те най-добри любовни съвета за всички времена”, където аз търсех манната небесна за любовния си живот. Тази статия беше прочетена 28956 пъти към момента на моето четене, което ще да означава, че доста хора търсят ключа от палатката. Но за сметка на него открихме – “Постави си цел да правиш секс поне два пъти седмично и я изпълнявай стриктно.” 
Явно аз не разбирам нищо от модерността на жените, ама ако сексът става част от седмичното разписание, наред с диетата, козметичката и задължителния спорт, то къде ли е останала страстта и основната идея на секса – да носи удоволствие? И какво правим, ако постоянният партньор го няма – “Съжалявам, мило, ще трябва да ти изневеря, трябва стриктно да преследвам целите си.” Или обратната ситуация – имаш голямо желание да правиш секс, но лошо си разпределила времето – неделя сутрин е, а вече изразходи бройката в сряда и след партито в петък... Болна си на легло, 39 градуса температура, но целта оправдава средствата – давай да се взимаме, ‘щото ако не се гътна сега, какво ще правя с неизпълнения план и непостигнатите цели? Пълен абсурд!



Тагове:   Cosmo,


Гласувай:
0



1. zari - Ха-хаааааа!
08.04.2008 13:39
Дело на посредствен журналистически екип! Добра находка!
цитирай
2. krotalka - Добро попадение! Понякога журн...
08.04.2008 13:53
Добро попадение! Понякога журналистите(не всички де) ни смятат нас читателите за безмозъчни същества! Поздрави и действай за изпълнение на плана!
цитирай
3. stone - аз съм "за"
22.04.2008 16:19
също, нека жените да си носят написано на видно място докъде са стигнали с изпълнението на целта. ако видим, че вече са надминали 2 - да не си губим времето да ги гоним, а да се насочим към тези, които имат тепърва да изпълняват нормата!
цитирай
4. chumi4ka - хахахаха
09.05.2008 12:09
интересно ми е и как да постъпим, ако ни се наложи да го правим и за трети път? Да отказваме до другата семдмица ли?
цитирай
5. viki11 - Само едно се чудя,
11.05.2008 02:02
как не стана като другите, отде тоя акъл......да ти пречи!
Закопняла съм за умни хора, не помня кога загубих надежда и зарязах всичко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amfitrita
Категория: Тя и той
Прочетен: 332817
Постинги: 10
Коментари: 341
Гласове: 229
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930